sobota, 13 kwietnia 2013

Rozdział II

Samolot wystartował.. Kiedy wznieśliśmy się w powietrze poczułam silny ból brzucha.
 Nie wiem czy to z przemęczenia, ze strachu czy to po prostu przez zmianę ciśnienia. Stewardessa powiedziała że lot będzie trwał ok. 3 godziny..
 Z nudów postanowiłam wyciągnąć pamiętnik który w pośpiechu  zabrałam ze sobą...
Z kieszeni w kurtce wyciągnęłam długopis, którym zaczęłam opisywać moje myśli.

..W końcu mi się udało ! Udało mi sie uciec od tej dziwki ...
Głupio mi tak pisać o swojej matce ale to jedyna prawda, nie da sie nic innego o niej powiedzieć..
 Teraz kiedy lecę tym samolotem, w sumie nie wiem gdzie, ale jestem pewna że tam będę czuła się bezpieczna i znajdę przyjaciół których nigdy nie miałam.
 Wszyscy odtrącali mnie, bo niestety wiedzieli kim jestem i znali moją sytuację. Wstyd mi było chodzić do szkoły.
 Wszędzie- w całym internecie, na słupach z reklamami, wszędzie było o mnie.
 Nie jestem pewna ale nawet wśród nauczycieli, krążyły plotki o moim "drugim" życiu. Czasem nawet mówili że to ja namawiałam matkę do tego. Było mi tak strasznie głupio, że próbowałam kilka razy popełnić samobójstwo, jednak nigdy mi się nie udało.
 Jedyna osoba jaka trzymała mnie przy życiu, raczej wspomnienia o tej o sobie.. 
Była to moja dawna przyjaciółka jeszcze z podstawówki. Pewnie zastanawiasz się, czemu napisałam 'dawna' . Kiedy wybierałyśmy szkoły Gimnazjalne poszłyśmy w różne strony. Ona znalazła nowych przyjaciół i całkiem o mnie zapomniała.
 Jednak dalej ją sobie cenię. Odkąd zaczęłam chodzić do nowej szkoły, musiałam zacząć... sam wiesz co.
 Pewnie dotarło to do Marty, dlatego nie utrzymuje ze mną żadnych kontaktów.
Pewnie zastanawiasz się po co ja Ci tu to wypisuje, ale po prostu  nie mam się komu wygadać a bardzo tego potrzebuje..
Obok mnie siedzi pewna dziewczyna i zauważyłam że co jakiś czas próbuje rozszyfrować to co piszę.
 Jednak na szczęście piszę po Polsku, jestem pewna że jest z innego kraju.. 
Dobra mniejsza z tym. Wracając do tematu to strasznie boję się co mam robić po wylądowaniu. Zostało mi około 1200 zł.
 Przecież za takie pieniądze nie wynajmę żadnego mieszkania w Londynie.
 Na jedzenie starczy mi na pewno, ale wciąż nie wiem gdzie mam mieszkać. Chociaż wolę mieszkać na ławce lub pod mostem, byle nie wracać to tej idiotki! Postaram się znleźć pracę i wszystko się pouk..

- Kurde długopis mi się wypisał - mruknęłam pod nosem.
- Możesz wziąć mój - powiedziała dziewczyna o której wspomniałam wcześniej
- Dzięki- powiedziałam i wróciłam do pisania.

..łada.Będę dobrej myśli, jednak kończe pisać. Jestem bardzo ciekawa kim jest ta dziewczyna, chciałabym ją poznać i porozmawiać. Za jakiś czas znów się odezwę.....

Tajemnicza dziewczyna cały czas mi się przypatrywała. W końcu odważyłam się odezwać.
- Dokąd lecisz ? - spytałam
- Do Londynu, a ty ? 
- W sumie to nie mam pojęcia... - odpowiedziałam trochę zawstydzona.
- Jak to nie wiesz?- zapytała zainteresowana
- To długa historia.
- Ale mamy czas, chętnie wysłucham- powiedziała uśmiechając się 

A więc opowiedziałam jej całą historie. Wiem że to dziwne bo prawie jej nie znałam, ale dużo łatwiej jest wygadać się obcej osobie, niż komuś znajomemu. 

- Jak masz na imię? - zapytała po chwili milczenia 
- Kinga,  ty ?
- Jessica, dziwne imię skąd jesteś ?
- Pochodzę z Nowego Yorku, ale jestem Polką . Czy ten samolot leci tylko do Londynu ?
-Tak - powiedziała , ale chyba już nie chciała ze mną rozmawiać bo załozyła słuchawki na uszy .
A więc lecę do Londynu . Zawsze chciałam zobaczyć to miasto , ale nie sądziłam , że dojdzie do tego w takich okolicznościach. Mam nadzieję , że sobie poradzę .. 



____________________________________________________________


Bardzo ucieszyłam się kiedy zobaczyłam , że mój blog ma już ponad 200 wyswietleń
mam nadzieję że będzie jeszcze lepiej. Ale komentarzy nadal nie jest za dużo ; (
Jeśli chcecie się dowiedzieć  co bedzie dalej to piszcie  47115951 GG
lub 
http://ask.fm/Majkaa121          i oczywiście komentujcie :p

Pozdrawiam Maka ;*


27 komentarzy:

  1. świetny blog, wgl ta kinga to ciekawa postać !!! czekam na następny rozdział chce więcej chce więcej !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. więcej :* Super że leci do Londynu ? Kiedy dodasz notkę o 1D ? Nie mogę się doczekać ;) xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz coś do 'mojego' imienia ? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko lubię pisać słowa w " cudzysłowiu "

      Usuń
    2. ehem , jasnee :p
      Już myślałam , że sie wygadasz :P

      Usuń
  4. Suuuuuuper!!!!! *o* Kiedy dodasz kolejny rozdział?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej za tydzień , chyba , że będzie dużo komentarzy :p

      Usuń
  5. Super!!!!!!!!!!!!! Czekam na next :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Im więcej komentarzy, tym szybciej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetnie piszesz, a pomysł na opowiadanie wspaniały *o* Z niecierpliwością czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niczym mnie to nie oczarowało w sensie, że styl słownictwo.. Fabuła no.. może być.
    A no i jest Polką, mieszka w Nowym Yorku i wzięła 1500 złotych ( Polskich złotych które są tylko w Polsce ) Ja tu czegoś nie rozumiem ? No i kolejna uwaga.. Jak dla mnie za krótkie rozdziały..
    Ucz się od lepszych, albo poćwicz opisy. No i taka rada : Jeśli wiesz, że nie umiesz pisać, to może nie pisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co ty sobie kur.a wyobrażasz ? Polonistka sie znalazła !
      W cholere pokaż jak ty napiszesz opowiadanie o krasnoludkach to sie też z chęcią pośmieje. Tak ku.wa zabrała złotówki i ch*j ci w dupe jak ci coś nie pasuje. Czytać nie umiesz czy co?
      DOPA ! Podstawówke skończ i wtedy zaczniemy rozmawiać Cooo ! Bóg cie opóścił ? I jeszcze z ANONIMA nie no tym to mnie zastrzeliłaś.

      A tak w ogóle to bardzo serdecznie pozdrawiam, życzę miłej nocy, dobrych ocen w szkole i powodzenia w życiu :* :))

      Usuń
  9. Super blog.Kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Naprawdę świetnie napisane :) A ten anonim? Hahaha myślałam, że jebne! Sama by nic lepszego nie napisała. Rozumiem krytykę uzasadnioną, ale to? To jest po prostu śmieszne! A złotówki to proste. Na pewno w Nowym Jorku coś jest na podtyp kantorów. Jeszcze z anonima napisać, to jest żałosne. Nie przejmuj się takimi ludźmi. Sami by nic lepszego nie napisali. Mam nadzieję że za nie długo dodasz nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , a takie hejty to nic mnie nie obchodzą :P

      Usuń
  11. Haahah bóg cie opuścił ? Co do bloga może być ale trochę wzięłaś pomysł od Tamtej Majki ;p
    a tak jest nawet okej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ciebie bóg opuścił !? Mówisz mi , że wziełam pomysł od jakiejś Majki ! Jakiej Majki ? !

      Usuń
  12. Nawet krytyki nie umiesz przyjąć z godnością.. Co miałam napisać ?! "jeej, świetny" Jestem szczera doceń to pizdo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przezywaj jej dziwko! Ona przynajmniej coś robi! A ty?! Gówno! Jak ci się nie podoba to nie czytaj! Uszanuj to, że nie którym to opowiadanie naprawdę się podoba, więc spierdalaj! Nikt nie każe ci tego bloga czytać!

      Usuń
    2. Nie każe ci tego wychwalać i pisać co typu ''świetnie '' , ale jeśli ci sie nie podoba to możesz to zachować dla siebie , a nie jeszcze mnie od pizdy wyzywac . A i co miałam ci odpisac ? ''dzieki za hejta '' ? ty hejtujesz ja ci odpisuje dziwko ;*
      A tak wgl to serdecznie cie pozdrawiam ;**

      Usuń
  13. super bloga piszesz kiedy będzie 3 rozdział bo juz nie moge się doczekać co ona zrobi jak sobie poradzi ???
    ale po za tym postaraj się bardziej bo jest to ciekawe ale czasami są dziwnie ułożone zdania. czekam na 3 rozdział mam nadzieje że będzie niedługo. opisz tam jak najwięcej szczegółów a nie w trakcie jak jest najciekawiej ty juz przerywasz ogarnij sie kobieto .
    PISZ PISZ PISZ PISZ PISZ PISZ PISZ PISZ PISZ PISZ PISZ 3 ROZDZIAŁ

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam już tak długo , kiedy będzie następny rozdział. Pisz dalej.Pisz dalej.Pisz dalej...;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki , ale na razie nie mam czasu ;( nowy może pojawi się w poniedziałek albo wtorek ;*

      Usuń
  15. Super ♥♥ pisz dalej ^^

    OdpowiedzUsuń