poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Prolog :*

Może trudno w to uwierzyć , ale mam dopiero 16 lat . Juz od roku jestem zmuszana do prostytucji..
Nie mam ojca , zmarł półtora roku temu na raka serca . 

Był on jedyna osoba , która tak naprawde i szczerze kochałam . Została mi niestety tylko matka .
 Od zawsze była dla nas wredna i nieczuła . może to smiesznie brzmi , ale potrafiła przespac się z trzema facetami jednej nocy ..
 Jednak to co robi teraz i  co każe mi robic przekracza wszelkie granice .. Mieszkam w Nowym Yorku , ale juz od dawna mysle o ucieczce z tego miejsca , które tak bardzo mi  przypomina tatę  ..
                                                                         ...
Siedziałam w garderobie . Przygotowywałam sie na spotkanie z nastepnym klientem . Już na sama mysl o tym chciało mi sie płakac, ale nie mogłam tego pokazać .

 Jesli sprzeciwiłabym sie matce to potrafiłaby nawet użyć przemocy ..Dlatego musiałam siedzieć cicho i robic co każe . 
Wszycy ludzie w moim wieku maja marzenia typu '' nowy telefon '' , ''super ciuchy '' , ''popularnośc '', a ja po prostu chciałabym mieć normalna rodzine . 

Jednak to nie jest takie proste mając matkę , która zmusza  cię do prostytucji i sama nią jest .
 Coraz częściej myslę o ucieczce . Nie wierze w to , ze na świecie są jeszcze ludzie lojalni , uczciwi i szczerzy , poprostu nikomu nie mozna zaufac.
 Może to jest troche dziecinne , ale prowadzę pamiętnik i właśnie do ciebie pisze . Następnego wpisu możesz się spodziewać po kliencie .. Do zobaczenia . 

Rozleglo sie pukanie do drzwi .. Przyszedł .. szybko załozyłam na siebie ''sexowną'' bieliznę i zaczęłam swoją pracę .
 Chociaż trudno to nazwac praca . Nie mogłam powstrzymac się od płaczu kiedy ten facet mówił do mnie te czułe słówka i dotykał  w miejsca intymne .
 Kiedy zorientował sie , że z oczu leca mi łzy poprostu mnie  uderzył . W tym momenie do pokoju weszła matka .
 Kiedy zobaczyła , że leżę na podłodze z siniakiem pod okiem sama zabrała sie za klienta . Kiedy juz nie zwracala na mnie uwagi postanowiłam wykorzystac sytuacje ..


Mam nadzieję , że będzie wam się podobać :D
Pozdrawiam Majka :p


4 komentarze:

  1. Pisz dalej :d widzę że zapowiada się nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz pisz pisz , <3 masz nowego obserwatora ( ja , żeby nie było :D )

    OdpowiedzUsuń
  3. O pisz dalej przeczytam jestem ciekawa jak się wszystko potoczy xd :D

    OdpowiedzUsuń
  4. klaudia ty zboczeńcu zresztą bugaj nie lepsza XD ja myślałam, że wy z tą prostytucją to se jaja robicie ale przynajmniej jest ciekawi^^ (jakby co to ja julka):*

    OdpowiedzUsuń